thts me

Thursday, 21 February 2013

Workout (Apps)

Nak kongsi sikit dengan korg semua. 

Dalam bulan ini aku mula berikan komitmen yg lebih konsisten untuk dapatkan testimoni yg terbaik buat diri

So , I found this App kinda help me to be more consistent. 
*Actually baru je dwnld dua hari lepas. hehe

Apa yang best ? 

1. Dia berikan Routine based on level masing2. 
   *so, bagi mana2 "Beginners" yang nak mula beri komitmen, bolelah try.

2. Yg paling best Apps ini lawa. hehe. itu je

Ok, boleh lah tgk some preview cmne rupanya apps ni ;




Tetapi ingat, perkara paling penting BUKANLAH apps ni. Komitmen dari diri masing-masing yang penting. Takde apps ni pun xdehal. So, All da best !!


Keep MOTIVATED and Stay COMMITED 
:)

Tags : Push Up Pro, Pull Ups Pro , Squats Pro (Nama Apps ni)

Saya Hero seorang tu ^^


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...